Najczęściej zadawane pytania

Gdzie mogę znaleźć informacje o śledzeniu mojego zamówienia?

Informacje na temat śledzenia zamówienia zostaną wysłane do Ciebie e-mailem lub SMS-em, zgodnie z Twoimi preferencjami, w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. W weekendy może to potrwać dłużej.

Jak mogę zmienić mój adres wysyłki?

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (workowner.design@gmail.com)  jak tylko zdecydujesz sie, że musisz zmienić adres wysyłki. Po wysłaniu towarów niestety nie  możemy zmienić adres wysyłki.

 Czy mogę anulować zamówienie?

Skontaktuj się z nami jak tylko zorientujesz się, że musisz anulować zamówienie, ponieważ po wysłaniu towaru nie możemy go dla Ciebie anulować. Prosimy o natychmiastowy kontakt z Biurem Obsługi Klienta (workowner.design@gmail.com).

 Jakie są możliwe sposoby płatności?

  • płatność elektroniczna (kartą Mastercard, Visa, BLIK) obsługiwana przez firmę ePłatności
  • przelew bankowy bezpośrednio na konto 
  • pobranie - płatność przy odbiorze przesyłki
  • płatność kryptowalutą

Czy mogę zwrócić towar?

Tak, zakupiony towar można zwrócić w terminie 14 dni kalendarzowych. Warunkiem jest spisanie oświadczenia odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży (pobierz plik). 
Oświadczenie można przesłać drogą mailową oraz jako formularz dołączony do zwracanego towaru.
Aby uzyskać więcej informacji na temat zwrotów, proszę przeczytać Politykę Zwrotów.